S rozvojom technológií sa tiež vyvíja aj spôsob nákupu a používania vstupeniek na podujatia. Jedným zo zaujímavých trendov vo svete ticketingu je integrácia virtuálnej a rozšírenej reality.
Jedným zo zaujímavých trendov vo svete ticketingu je integrácia virtuálnej a rozšírenej reality. Virtuálna realita (VR) umožňuje používateľom úplne sa ponoriť do digitálneho prostredia, zatiaľ čo rozšírená realita (AR) prekrýva digitálne informácie na skutočný svet. Obe technológie majú potenciál revolučne zmeniť spôsob, akým zažívame podujatia.
Pomocou VR môžu organizátori podujatí vytvárať virtuálne priestory na živé vystúpenia, konferencie a iné. Účastníci si potom môžu kúpiť vstupenky a zažiť ich z pohodlia svojho domova. To nielenže rozširuje dosah podujatia, ale umožňuje aj väčšiu flexibilitu pre účastníkov, ktorí sa predtým nemohli zúčastniť osobne.
Na druhej strane, rozšírená realita AR môže zlepšiť osobný zážitok z podujatia. Účastníci môžu používať svoje smartfóny alebo iné zariadenia na prístup k digitálnym informáciám o podujatí, ako sú mapy, harmonogramy a dokonca aj exkluzívny obsah. To môže zahŕňať aj interaktívne funkcie, ako sú virtuálne stretnutia s účinkujúcimi alebo virtuálne prehliadky „zákulisia“.
Hoci sú VR a AR v odvetví predaja vstupeniek na podujatia ešte len v plienkach, rýchlo si získavajú priazeň. Keďže sa s týmito technológiami oboznamuje čoraz viac organizátorov podujatí a účastníkov, je pravdepodobné, že v budúcnosti budeme svedkami ich širšieho prijatia.
Žijeme pomerne vzrušujúce obdobie aj pre odvetvie podujatí, pretože technológie ponúkajú nové spôsoby, ako zlepšiť zážitok účastníkov. Virtuálna a rozšírená realita sú len začiatkom a my sa tešíme na to, ako budú tieto technológie formovať budúcnosť predaja vstupeniek na podujatia a že spoločne môžme byť pri tom. MaxiTicket, maxizážitky!